-

Jag har börjat att smått tvivla på vad jag ska göra med mitt liv. Tänk vad lite tid man har endå, man måste bestämma sig och köra hårt. Det var två personer från en musikskola i england på besök i vår skola idag, tanken är att man kan bege sig till London för att fördjupa sig i musik efter att man gått ut gymnasiet. Jag talade med dom efter deras föredrag och berättade vad jag har för färdigheter och så och dom sa att jag skulle passa utmärkt där och att jag borde söka. Nu är det ju bara det att jag hade tänkt bli jurist.. Men jag vill ju innerst inne bli sångerska. Denna musikskola har enormt bra förbindelser och kan vara en riktig chans. Men tänk om jag misslyckas som sångerska? Ska jag hamna i kassan på ica då? Tiden går fort och snart måste jag verkligen bestämma mig än en gång för vad som ska vinna.. Hjärna eller hjärta?   http://www.techmusicschool.co.uk/index.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0