-

Jag har en bedrövlig huvudvärk som vägrar gå över. Känner mig jävligt less på allt just nu. Har iallafall tvättat och lagat mat :) Börjar bli väldigt likgiltig inför livet, börjar verkligen ta förgivet att allt går åt helvete, börjar bli cynisk, är cynisk. Jag varit så ett tag, dags att lösa detta. Imorgon ska jag göra en dreamboard eller vad fan det heter, en tavla över mina drömmar och visioner och bra saker. Sen ska jag glo på den varje dag och försöka bli peppad och frammåt. Ser iallafall fram emot jul som skall spenderas i ett litet slott utanför göteborg med min låtsaspappa och en massa crazy ppl. Är jävligt trött på karlar också, antingen är dom fega eller så är dom allmänt jobbiga. Idag skulle jag ha träffat R, det var HAN som ville ses, men sen när jag messar och frågar vilken tid så skriver han bara "Hmm vet inte om det går, visade sig att jag är lite fullbokad" Varför kan man inte göra som normala människor och kolla sin kalender då? Men man får väl ha överseende där med tanke på att han är musiker. Den enda normala relation till en man jag har är typ med min kompis David, men nu vill han dock att jag ska ta med mig matlåda till honom o.O Visst det är kul om någon gillar ens matlagning, men hallå vi e inte gifta? xD Ska gå och lägga mig nu och förhoppningsvis vakna på gott humör :) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0