Dag 1 i spökhuset- Crazy.

Hejhej, nu är jag i slottet och dom har en dator så yay! :D Vi som är här nu är: Daniella (bor här) Thomas (Daniellas kille) Min mamma, min mammas pojkvän Stephan, en skum hälsokostkille som heter Valentin, och jag. Allt är helt galet här. När vi kom hit igår så var det första vi såg att i köket så hänger det knivar i en lång rad över alla skåpsluckor, och Thomas tog en kniv och högg in i en soffa för att typ skämta för han märkte att vi tyckte det var skumt. Sen gick vi upp i tornet där jag skulle sova och när vi kommer upp så ser allt ut som typ Harry Potters skola. Sen visar Daniella att hon har sin mammas aksa i en låda i fönstret, då blev jag rädd och bad att få sova med mamma istället. Det spökar här, man hör konstiga ljud och se skuggor flyga förbi. Det kommer bli en intessant jul. Just det, Daniella kan inte svenska så alla pratar engelska, kommer bli bra för mitt engelskabetyg :D Daniella är konstnär så hela huset är målat i olika färger, allt är som en stor tavla och man känner sig som Alice i underlandet. Skriver igen imorgon om jag får chansen! Puss <3

Kommentarer
Postat av: poppe

Smart att skriva på internet..? du är medveten om att det är olagligt va, och ip adress är enkelt att kolla upp, för enkelt, för att sen kunna veta vilken adress det är du skriver ifrån :P haha

2010-12-23 @ 00:40:24
Postat av: Gustavjasmine

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-15 @ 14:10:23
URL: http://gustavjasmine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0