Hej

Jag är jättesjuk och det känns som om jag ska dö. Har varit på apoteket och köpt verkligen allt som kan bota en förkylning samt prövat min låtsaspappas recept som ska bota en på ett dygn (Skriver receptet längst ner om någon vill ha det) det fungerar rätt bra. Kollar på "Gladiator" med Gustavo och har lyckats laga mat som vi har ätit massa av så nu ligger vi och känner oss stora som hus. Den 21/12 åker jag till Göteborg för att fira jul där i ett slott med massa människor, det är min låtsaspappas kompis som bor där, ska dessutom få sovrummet som ligger högst upp i tornet :) Ska bli skönt att komma bort ett t ag och kanske skriva av mig lite och tänka igenom vart jag står nu i mitt liv. Btw så verkar alla skaffa förhållanden just nu, hela min facebook var fylld av glada nyheter om "i ett förhållande med.." o.O Jag har ett väldigt bra förhållande själv med mina vänner och det känns utmärkt just nu :) Nu ska jag gosa lite med Gustavo och gråta mig igenom slutet av filmen. Puss på er <3
Recept:
Koka vatten med hackad ingefära och en skiva citron,
låt dra i ca 10min och koka upp igen. Tag sedan en magnesyl
(finns på apoteket) och lägg den i vatten och drick allt på en gång.
Drick sedan ingefäravattnet så varmt så att du nästan bränner halsen.
Sov sedan med varma kläder och massa filtar. Vakna frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0