Töntig nyårslista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag spelade golf! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt nyårslöfte var: Jag ska festa hårdare, supa mera, röka mera, ligga mera, och jag höll det inte alls!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min lärare Linda som man skulle kunna se som en vän fick barn här om veckan ^^

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja tyvärr, min barnvakt som jag såg som min mormor dog, det var jobbigt.

5. Vilka länder besökte du?
Hmm.. Frankrike, Italien, Danmark, Tyskland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Hmm, dagen då SD kom in i riksdagen?

8. Vad var din största framgång 2010?
Mina betyg, mitt självförtroende, och att jag äntligen kom över min sprutfobi :)

9. Största misstaget?
Samma som vanligt, att vara naiv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej tack och lov, inte mer än en förkylning :)

11. Bästa köpet?
Min fjällis :p

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min födelsedag och mammas födelsedagspresent i form av ett dygn på hotel i dalarna med spabehandlingar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ojoj, så mycket!  Min födelsedag, resan till Frankrike, och när jag fick en av huvudrollerna i musikalen :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Gubben i lådan- Daniel Adams-Ray: Så skön!
Happy ending- Mika: Träffade verkligen rätt i hjärtat.
One- Swedish house mafia: Bra partylåt, den ger mig dock lite obehagskänslor.

Sen alla Lady Gaga-låtar också men orkar inte skriva ner dom :p


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte o.O

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Försovit mig!

18. Hur tillbringade du julen?
Det vet ni ju ^^

19. Blev du kär under 2010?
Det är komplicerat.

20. Favorittidning?
Typ veckorevyn?

21. Favoritprogram på TV?
How I met your mother och Glee :D

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Öh, ingen aning har läst för många o.O

24. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej.

25. Något du önskade dig och fick?
Mycket! :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja mycket där med :p

27. Årets bästa film?
Typ Harry Potter xD

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Drack champane, hade släkten över, gick ut med massa vänner på först lunch och sen utekväll på krogen :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej jag är nöjd, och nu kommer ett nytt år endå :)

30. Vad fick dig att må bra?
Min mamma och mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0