-

Hejhej :) Det är äckligt kallt ute, men jag sitter inne och dricker te som vanligt <3 Alla är så glada nu när vintern kom.. Varför? Visst man kan bygga en snögubbe och åka skidor (vilket jag ska göra i februari som vanligt, längtar sååå mycket!) Men seriöst det mesta av vintern består av att springa från ett varmt ställe till ett annat varmt ställe i desperata försök att undvika kyla, halka på gatan, vänta förgäves på att sls förbindelser ska fungera ( "Vi är förberedda i år".. My ass you are... ), och sen råka på diverse sjukdommar mitt uppe i allt. Ville bara förtydliga detta, vinter är INTE kul. Åh jag längtar till våren, det är verkligen min årstid, blommor och lagom varmt och söta par som går hand i hand genom stan :) Nu ska jag sova sött och drömma om våren och om någon som kan få mig att känna sommar mitt hjärta tills dess att vintern är slut. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0