-

Hej. Jag saknar mina vänner jättemycket just nu vill jag bara säga. Idag gjorde jag två st matteprov och tränade inför vår lilla caféspelning på fredag :) Har skaffat mig nya goda vanor och går upp kl 06.00 varje morgon och äter havregrynsgröt, har aldrig ätit frukost förut men märker redan nu att det gör stor skillnad för hur resten av dagen blir! Jag har varit lite deppig nu under hösten, men i måndags så nådde jag botten så att säga, och när jag gör det är det som om det finns en studsmatta där som lixom skickar mig tillbaka till toppen igen. Ikväll blir det ett långt varmt bad med mysig musik och tända ljus, sen tidigt i säng. Jag ser fram emot lördag då Rickard fyller år och vi ska ut med massa folk, ska även vara hårmodell för Schwarzkopf på morgonen och få håret färgat lite blondare och blankare :) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0