Underbart

Här sitter jag i natten på söder igen, men för en gångs skull så trivs jag verkligen med mitt eget sällskap :) Har haft en jätterolig helg, känner mig levande och ung igen. Nu låter jag som om jag vore 30+ men man kan faktiskt känna ibland att man börjar bli gammal trots att man bara är 18. Tror det är skolans fel, men nog om det. Jag känner mig så lugn ikväll, som om allt är i harmoni. Ingenting gör ont, jag kan se tillbaka på saker och minnas det fina. Det var väl det här dom talade om alla som försökte trösta mig. Jag kan se saker klart nu, hur små dessa hemska saker är om man sätter dom brevid allt det vackra. Hoppas denna känsla varar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0