-

Idag har varit en okej dag. Jag har dock haft ett hemskt humör som stackars David var tvungen att stå ut med, men tror att han känner mig så mycket att han fattar om jag har en dålig dag :) Lagade creps till middag med ost och svamp, men orkade inte äta så mycket. Tror att mina matvanor börjar bli riktigt hälsosamma eftersom att jag inte är så hungrig på kvällen :) Shit det är Torsdag idag lix o.O Känns verkligen som om helgen nyss tog slut? Vet verkligen inte hur jag ska göra i helgen heller, har egentligen massa saker planerade men vill bara skita i det mesta. Är lite orolig över skolmusikalen och alla solon där, om jag får min tandställning innan det så kanske jag inte kan sjunga på samma sätt :/ Snart kommer tandregleringschecken i brevlådan och jag tror (och på ett sätt hoppas) att det går fort att fixa allt efter det. Jaja, ska gå och göra lite te nu :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0