Besök :)

Nu sitter vi och äter lunch här, jag lagade maten och den blev faktiskt väldigt god :) Fanny är här och hade med sig vin från danmark + lite god choklad! Var tvungen att ta ett glas vatten nu så jag inte blir för påverkad, ska ju på gudstjänst sen :o Vi pratar om Italien och hur fint det var att va där, längtar tillbaka dit så mycket! Minns när jag gick där på gatan med mamma och hade klätt upp mig för en utekväll.. Plötsligt kommer en kille fram till mig med en ros och ger mig den, sedan ger han mig 3st kindpussar och säger "ciao bella" sedan går han vidare. Inget krav på telefonnummer eller att jag ska med honom ut, bara en fin komplimang :) hahah låter som en film, men detta kan faktiskt hända i Italien. Dom behandlar kvinnor med respekt och förstår värdet av att bete sig som en gentleman. Om svenska killar endå kunde vara så, det vore perfekt! Nu ska jag gå och fixa mig, sen bär det ut till nacka :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0