-

Hejhej, är på lite dåligt humör över massa saker. Måste ner till tobaken och köpa cigg snart också och det är jättekallt ute. Är i stort behov av en gitarr just nu, tror inte det är bra för mig att vara så här begränsad i kreativiteten. Alla som känner mig vet att jag bara kan släppa starka känslor om jag skriver ner dom och helst av allt gör en låt. Rätt bra sätt att bli av med dom endå, istället för att supa ner sig eller slå någon.. Det har blivit ovanligt mycket dikter på senaste tiden, brukar bli så när hösten kommer. Jag började skriva saker när jag var typ 7år, har massa jättegamla dikter/låtar i mitt rum. Kollade nyss igenom en låda med saker jag skrev när jag var ca 13år och hittade en grej:

Älskar dig mer än livet
men du tar det förgivet att
det är bara att ta och inte ge

Du är ju hela världen och
är alltid med på färden men
allt detta kan du inte se

Du är aldrig fast på botten
om du ej har nått den
så sluta upp att simma ner

Detta skrev jag till nån kille som hette Jens, kul så här i efterhand att se hur seriöst man tog det när jag knappt minns vem han var idag. Nu för tiden handlar det mesta jag skriver om lyckliga saker sån tur är :) Nu ska jag ner o köpa cigg! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0