Hur ska man hinna?

Ikväll måste jag göra följande:
  • Plugga statistik till matteprovet
  • Skriva ett dabattinlägg till Svenska C
  • Skriva ett manifest till Svenska C
  • Plugga "Jaget", "Detet", och "Överjaget" i psykologi
  • Plugga de 5 perspektiven i psykologi
  • Börja på min hemtenta i historia- Antiken
Need I say more? Sitter just nu och har druckit EN energidryck, det var dumt för nu sitter jag och skakar och känner ett obehagligt tryck över bröstet. Carro kommer hit snart och hon har prov imorgon så vi ska plugga tillsammans. Kvällen kommer bestå av kaffe, kaffe, och en extremt stor hög med läroböcker. Sen måste jag städa lite i mitt rum för jag drog ut hela garderoben imorse. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0