Snart är det vardag igen.

Har haft en galen helg, fredagen var lugn men lördagen var man packad som få. Jag började använda mig av ett nytt utryck "Tylösandfull" och upprepade detta utryck i varierad form. Jag nästan däckade på tuben, och var tvungen att bli halft buren hem av Elin (Tack gode gud att hon var med) Jag kunde inte ens tända min cigg själv. Vi var på söder och sedan på fridhemsplan (Varför i helvete var vi på fridhemsplan?!) Men allt slutade i vanlig ordning på Burger King ^^ Idag sov vi ut länge och sen spenderade vi resten av dagen med att äta kakor, dricka kaffe, och kolla på film. Nu på kvällen har vi varit på Inferno och käkat buffé och tog en återställare (Hhihihih) Men nu ska jag ta det lugnt med drickat ett bra tag, har endå viktiga saker att göra! Har lite ångest över saker från och till, vaknar om natten i total skräck över delar av mitt liv. Så det är både upp och ner här på högbergsgatan. Men det är bättre nu än vad det var under lovet iallafall :) Nej nu ska jag sova tror jag bestämt! Puss på er <3



Nalle jag fått av Elin :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0