Lista

&

Tänkte göra en sån här töntig lista, enjoy!



ALLMÄNT...
Namn: Jenny
Piercingar: Nej
Tatueringar: Ja en :)
Längd: 179 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: blond lt;br />Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej :)
Tänker du på självmord: Eh nej o.O
Tycker andra att du är attraktiv: Absolut ;)
Vilket shampoo använder du: TRE semmé
Vilken parfym använder du: Väldigt olika!
Vad är du rädd för: Mycket
Gillar du att tvätta: Ja, det är avslappninde :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Om jag är på humör

SENASTE...
Film du hyrde: "The ramengirl"
Film du köpte: Nån film om Frida Carlo
Låten du lyssnade på: Monster- Lady GaGa
Låten du hade på hjärnan: "He still loves me" - The fighting temptations
Låten du laddade ner: Kör på spotify
Personen du ringde: Julia
TV program du tittade på: House
Personen du tänkte på: -

FAVORIT...
Mat: Hemlagad
Låt: Ingen aning
Sak att göra: Umgås med någon jag tycker om
Sport: Badminton
Dryck: Te eller vitt vin
Kläder: Linne och kjol
Film: Molin Rouge
Bil: Har ingen, kan inte uttala mig

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1,5
Gånger ditt hjärta brustit: många
Hjärtan brustit på grund av dej: 3 vad jag vet 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig tror jag
Ärr du har på kroppen: 4

SENASTE...
Bok du läste: Vattenmelonen av Marian Keyes
Personen du fick mail av: Nån porrsida
Personen du fick brev av: CSN
Personen du fick sms av: Elin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, tagit afterwork med Elin, städat
Var det kul: Ja :)
Hur tidigt stiger du upp: Runt sju, i veckorna
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: Dricka te, sova

Är du seriös: Hahah nej (Ibland kanske)
Vad är du allergisk mot: Stenfrukt, pollen, nån konstig nöt
Var har du ont: höger hand
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: That 70's show

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Var sak har sin plats!
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja då :D
Var du glad igår: Tveksamt
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: Mitt vardagsrum
Göteborg är: Staden där min låtsaspappa bor 
Kan du sjunga: Ja
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Afrika
Ska bli skoj: Imorgon
Ska inte bli skoj: Måndag
Sparar till: Jag sparar inte
Väntar på: Jag väntar inte
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0