Vad händer med bloggvärlden?!

Sitter och är ganska upprörd, först så går Paow och är otrogen mot Hugo med TylösandNemo, detta var inte så chockerande. MEN sen så geekar man vidare i bloggarna och vad finner man? Jo Blondinbella och Nils har gjort slut o.O Jag kännde dock på mig detta sen några dagar tillbaka, men hoppades att det inte skulle vara så. Dom två har varit det perfekta paret som alla har sett på och tänkt "Så där skulle jag vilja ha det" dom har alltid verkat så snälla mot varandra och sett väldigt gulliga ut. Tycker bara det är jättetråkigt, hoppas dom hittar tillbaka till varandra!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och äntligen kommit någon vart i matten :) Sen har jag varit i Nacka på middag och tagit det lugnt, nu ska jag plugga lite historia. Har kännt mig uppåt och glad idag men tror att jag är på väg att bli förkyld :o Nu ska jag gå och koka te :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0