Hej

Tog ledigt idag för att hjälpa mamma fota av pappas bilder, vi håller på och ska sälja en del av dom som bara ligger och skräpar. Har haft så mycket att göra nu med musikalen, det gick jättebra tillslut efter mycket om och men. Jag fick influensa helgen innan premiären och hade även slutat röka så min röst var helt förstörd. Men det slutade med att min lärare kom på att om jag rökte en cigg och slutade efter musikalen så skulle det ordna sig, hon hade rätt och detta innebär att jag fortfarande röker som en skorssten x( Men ska sluta igen snart snart. Är förövrigt hälsosam, var och simmade i förrgår på eriksdalsbadet och tog 2st långpromenader igår :) Idag ska jag nog ta det lugnt dock. Var på bio med mamma igår och såg burlesque, den var jättebra ^^ Här är mitt favoritnummer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0