30 day song challenge part 1-10

Day 1- your favorite song (Den har bra text och fin melodi och jag tröttnar aldrig på den!)
Day 2- your least favorite song (jag har fobi för pingu)

Day 3- a song that makes you happy (Den är glad helt enkelt!)
day 4- a song that makes you sad (behöver jag ens förklara?)
day 5- a song that reminds you of someone (Får mig att tänka på min första riktiga pojkvän, detta var våran låt)
Day 6- a song that remindes you of somewhere (Påminner mig om frankrike för jag blev uppdragen på scen när ett band spelade denna)
Day 7- a song that reminds you of a certain event (Påminner mig om min 18års dag)
Day 8- a song that you know all the words to (Lyssnat sönder den)
Day 9- a song you can dance to (Parrrty)
Day 10- a song that makes you relax and fall asleep (Känner mig trygg när jag hör den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0